hrVeleučilište studija sigurnosti (VSS)
en     en
PRIJAVA
hrVeleučilište studija sigurnosti (VSS)
en     en
PRIJAVA

dr. sc. Ivana Nobilo

dr. sc. Ivana Nobilo

Životopis

dr.sc. Ivana Nobilo (nastavno zvanje: predavač u znanstvenom području društvenih znanosti, polje ekonomija) dekanica je Swiss School of Business and Management u Ženevi. Radi i kao savjetnica za menadžment i poslovna trenerica s internacionalnim iskustvom i klijentima iz više od 20 zemalja svijeta te dvadesetpetogodišnjim poduzetničkim iskustvom, a posjeduje i internacionalne certifikate Hogan Assessment i AoEC – executive coaching practitioner.

Dr.sc Ivana Nobilo zapošljava se još 1996. godine tijekom studija te do 2002. godine radi na raznim administrativnim i organizacijskim poslovima. 2003. godine počinje se baviti organizacijom događanja i menadžmentom umjetnika-izvođača. Budući da se posao razvija brzo i snažno, osniva agenciju za odnose s javnošću i organizaciju događaja koja prerasta u jednu od najjačih regionalnih marketinških agencija gdje na poziciji Predsjednice Uprave ostaje sve do 2011.godine. Sa svojim timom organizirala je i producirala neke od najvećih koncertnih i sportskih događanja, DVD-a, CD-a, imajući priliku surađivati s imenima poput Placida Dominga, Jose Carrerasa, Montserra Caballe, Michael Boltona, nogometnog kluba Barcelona, Hrvatskim nogometnim savezom i dr. Agenciju prodaje svojim zaposlenicima i započinje samostalnu karijeru kao konzultantica za područje komunikacija, s naglaskom na interno i krizno komuniciranje s klijentima poput Plive, Podravke, Zagrebačke banke, Istraturista i dr.

Posljednjih desetak godina Ivana je stekla iskustvo u provođenju sveobuhvatne dijagnostike, dizajnu organizacijske strukture i provođenja promjena u organizacijskom ponašanju, razvoju programa raznolikosti i inkluzije te osobne transformacije. Uz stručnost u upravljanju marketingom i veliko iskustvo u strategiji izlaska na tržište, dizajnu organizacije i učinkovitosti liderstva, uglavnom pomaže tvrtkama u rješavanju problema, stvaranju tržišne vrijednosti, maksimiziranju rasta i poboljšanju poslovne uspješnosti razvijanjem različitih strategija i programa.

Doktorirala je 2019. godine na Sveučilištu u Osijeku na temu “Čimbenici pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije”

dr.sc. Ivana Nobilo se nastavnim radom počela baviti 2015. godine te na raznim poslovnim školama u Hrvatskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu i Švicarskoj predaje predmete koji se odnose na tematiku marketing menadžmenta, upravljanja markom, odnosa s javnošću i poslovne komunikacije.

Dr. sc. Ivana Nobilo je također čest gost i govornik stručnih i javnih predavanja na konferencijama od kojih ističe

“Think, Do, Feel Management” – GS1 Internacionalna konferencija – Women CEO, Dubrovnik, 2017. 
“Komunikacijski jaz generacija” – Konferencija Superprodavač, Zagreb, 2017.
“Žena potrošač – online i offline” – Executive Sales Adria Summit, Novigrad, 2017.
“The marketing organizational structures towards Think – Do – Feel Model” – Internacionalna konferencija – Interdisciplinary Management Research, XIV., Opatija, 2018.
“Power of PR” – Internacionalna konferencija PRO PR, Zlatibor, 2018.
“Emotional intelligence in business” – Women in Adria, Zagreb, 2018.
“How Women Buy” – Internacionalna konferencija – Interdisciplinary Management Research, XV., Opatija, 2019.
“Corporate Communications in Crisis” – Internacionalna konferencija PRO PR, Selce, 2019.

IZDVOJENA ZNANSTVENA/STRUČNA DJELA:

Nobilo, I. (2022). Cultural differences on customer service expectations in Switzerland. 5th International Scientific Conference European Realities – POWER.
Buljubasic, I., Nobilo, I., Jambrecina, E. (2021). Social Media Marketing: Implementation of Guerrilla Marketing among Instagram Influencers. Megatrends and Media.
Nobilo, I., Herak, I., Laninovic, D. (2020). Smarketing – integration of sales and marketing. Interdisciplinary Management Research, XVI.
Skare Ozbolt, V., Bojanic, I., Nobilo, I. (2020). The importance of the communication for the efficient court management. Region, Entrepreneurship, Development – RED 2020.
Nobilo, I., Laninovic, D., Bilman, D. (2019). How women buy. Interdisciplinary Management Research, XV.
Nobilo, I., Herak, I., Laninovic, D. (2018). The marketing organisational structures towards Think – Do – Feel Model. Interdisciplinary Management Research, XIV.