hrVISOKA ŠKOLA ZA SIGURNOST (VSS)
en     en
PRIJAVA
hrVISOKA ŠKOLA ZA SIGURNOST (VSS)
en     en
PRIJAVA

5 problema u komunikaciji koje je potrebno izbjeći radi sigurnosti na poslu

Naš Blog > 5 problema u komunikaciji koje je potrebno izbjeći radi sigurnosti na poslu
5 problema u komunikaciji koje je potrebno izbjeći radi sigurnosti na poslu

Komunikacija je osnovni element socijalizacije svakog pojedinca i ima ključnu ulogu u stvaranju odnosa s obitelji, prijateljima, suradnicima i poslovnim partnerima. Komuniciranje predstavlja proces sporazumijevanja, prijenosa informacija, stvaranja novih znanja i ideja te predstavlja jedan od osnovnih preduvjeta bez kojeg se ne može uspjeti u poslovanju.

1. Nesporazumi

Nesporazumi su prirodna pojava kada komunikacija nije jasna. Međutim, ako dolazi do nesporazuma na radnom mjestu, može dovesti do ozbiljnih problema. Primjerice, ako zaposleniku nisu jasno komunicirane upute za upravljanje nekim strojem, može doći do ozbiljnih problema po radnika.

2. Propuštene prilike

Nedostatak komunikacije često može dovesti do propuštenih prilika na poslu. Na primjer, zbog nejasne komunikacije zaposlenikovih želja pri napredovanju, može doći do toga da menadžeri ne uzmu tog zaposlenika u obzir te dolazi do propuštene prilike za napredovanjem u slučaju zaposlenika.

3. Nepotreban sukob

Nepotreban sukob svakako može proizaći iz nedostatka komunikacije. Česti su primjeri rada u timu kada zbog loše komunikacije dio tima ili pojedinci rade više od drugih što dovodi do nezadovoljstva kolektiva te se ne mogu osjećati sigurno na svom poslu.

4. Učinak „pokvarenog telefona“

Ako jedna osoba pogrešno komunicira ili tumači informacije, to dovodi do lančanog prenošenja i razvoja informacija što može izazvati nered, paniku i sukobe na radnom mjestu.

5. Nepovjerenje

Nedostatak komunikacije može dovesti do nepovjerenja na radnom mjestu u čitavom nizu situacija. Česti su primjeri kada među zaposlenicima kruže informacije o nekim upitnim postupanjima i prešutnim radnjama uprave što može dovesti do nepovjerenja radnika prema njima te neefikasnog rada i nezadovoljstva.

U konačnici, nedostatak komunikacije može naštetiti radnicima i kulturi tvrtke. Ako nije svim sudionicima komuniciranja jasno utvrđeni zadaci, teško da isti mogu zajednički funkcionirati bez da ne dovedu sebe ili druge u opasnost.